Hyves dat is iets wat ik ken omdat ik daar al lid van was sinds de vorige cursus, heb daar nooit meer iets mee gedaan, dus was weer even zoeken en bekijken want er is heel veel veranderd.Ik heb gereageerd op een paar collega's en weet weer een beetje hoe het werkt. Voor de bieb vind ik dit niet handig.Je moet het goed bijhouden en interessant genoeg zijn zodat mensen lid worden en blijven van jou hyves.Of ik het zelf weer bij ga houden weet ik nog niet.
Zo te zien van niet ben je te rissig voor telefoon beter voor je.
BeantwoordenVerwijderenZo positievo, je bent opeens over de helft joh. Qua dingen. Succes met de laatste drie dingen.
BeantwoordenVerwijderenNou, wij zijn in ieder geval vriendjes, ook op Hyves! En ook al naar elkaar gekrabbeld :-)
BeantwoordenVerwijderenToch kan Hyves wel degelijk iets betekenen voor de bibliotheek.
BeantwoordenVerwijderenVeel van onze klanten zitten ook op Hyves. Daar kunnen we dus met hen in contact komen. Hen laten kennismaken met wat wij allemaal te bieden hebben. En ook andersom: de klanten kunnen hun mening en ideeën doorgeven. De bibliotheek maakt op zo'n manier onderdeel uit van het netwerk van de klanten.
Ik denk, dat we klanten daar makkelijker kunnen bereiken dan via de fysieke bibliotheek.